İmam
Məhdi (ə.f.) buyurub: Biz Əhli-Beytdən başqa yolla elm və mərifət kəsb etmək
bizi inkar etməyə bərabərdir. (Səhifeyi Məhdiyyə səh.334)
Elm
öyrənmək hər bir müsəlman kişi və qadına vacibdir. Xüsusilə də dini tanımaq və
İslam maarifini əldə etmək insanın yaradılış hədəfidir. Bu hədəfə çatmaq üçün
Allah bizlərə açıq-aşkar yol göstərmişdir ki, o yol "nemət verdiyi kəslərin
yoludur". Ancaq hər kəs elmi həqiqi mənbəyindən öyrənsə öz hədəfinə
çata bilər.
İnsan
bir öz yeməyinə baxsın. (Əbəsə, 24)
Bu
ayənin təfsirlərindən biri də odur ki, insan baxsın ki, elmi haradan götürür. Bəzi
yeməklərin təsiri bədənə ziyan vurduğu kimi yanlış mənbədən götürülən elm də
insanın dünya və axirətini viran qoyur. Quran və hədislərə əsasən biz dini
maarifi və elmi elə Quran və Əhli-Beytdən (ə) götürməliyik. Çünki Quranın həqiqətini,
zahir və batinini ancaq Əhli-Beyt (ə) bilir.
Onun
təvilini Allahdan və elmdə qüvvətli olanlardan başqa heç kəs bilməz.
(Ali-İmran, 7)
Həmçinin,
onlar o şəxslərdirlər ki, "Kitab elmi onun yanındadır" (Rəd surəsi,
43)
Xeyr,
bu Quran elm verilmiş kəslərin sinələrində olan açıq-aydın ayələrdir. (Ənkəbut
surəsi, 49)
Əgər
bilmirsinizsə, Zikr əhlindən soruşun (Nəhl surəsi, 43)
İmam
Baqir (ə) buyurub: Əgər səhih elm istəsən, Biz Əhli-Beytin (ə) yanındadır. Beləki,
Allahın Quranda dediyi: Bilmirsinizsə Zikr əhlindən soruşun ayəsindəki Zikr
Əhli Bizik. (Vəsailuş-şiə, 18/49)
Elə
isə elmi vəhy nazil olan evdən başqa harada öyrənmək olar?
İmam
Baqir (ə) buyurub: Allaha and olsun ki, Cəbrailin nazil olduğu ev əhlindən
başqasında elm mövcud deyil. (Biharul-ənvar, 2/91)
İmam
Baqir (ə) buyurub: Bu evdən çıxmayan hər bir şey batildir. (Vəsailuş-şiə,18/50).
Bu
hədisin mənası odur ki, insanların tapdığı həqiqi elm və mərifətin kökü istər-istəməz
Əhli-Beytə (ə) dayanır.
İmam
Baqir (ə) buyurub: Diqqətli olun! İnsanların yanında elə bir həqiqət və səhih kəlam
yoxdur ki, bizdən götürülməmiş olsun. (Biharul-ənvar, 2/94)
İmam
Əli (ə) Kumeylə buyurub: Ey Kumeyl, bizdən başqasından bir şey götürmə ki,
bizimlə olasan. (Vəsailuş-şiə, 18/17)
Bunlar
ona görədir ki, yalnız Əhli-Beytin (ə) yanında olan elm ilahi elmdir və batil
ona yol tapa bilməz. Bəşərin elmi, nəzəriyyələrdən ibarətdir və səhvlərdən
sığortalanmayıb. Bu cür elm insanı yəqin məqamına çatdıra bilməz.
İmam
Sadiq (ə) buyurub: Elm (yalnız) dərs oxumaqla əldə olunmaz. Elm qəlbdə olan bir
nurdur ki, Allah hidayət etmək istədiyində qərar verər. (Biharul-ənvar, 1/225)
Bu
cür elm insanı hidayət edər və şübhədən yəqinə çatdırar. Həmçinin, ilahi elmi
çatdıran şəxs gərək Şeytanın onu azdırmasından və unutdurmasından amanda olsun.
Belə bir şəxs isə məsumlardan başqası ola bilməz. Allah bizə Bələm Bauranı və
İblisi misal çəkir. Onların hər ikisi elm sahibi idilər, ancaq bu elm onların
özlərini azmaqdan saxlamadı və başqalarını da azdırmaqla məşğul oldular. İsmətlə
yanaşı olmayan elm azdırır.
Onlara, ayələrimizi verdiyimiz
halda onlardan imtina edən kimsənin xəbərini də oxu. Beləliklə şeytan onu özünə
tabe etmiş və o da haqq yoldan azanlardan olmuşdu. (Təfsir alimlərinin əksəriyyətinə
görə, bu adam İsrail oğullarından Bələm ibn Bauradır. O, əvvəllər Həzrət
Musanın dinini qəbul etmiş mömin bir kişi idi və ismi əzəmi bilirdi. Ancaq Bələmin
Həzrət Musa tərəfindən elçi olaraq göndərildiyi qövm Həzrət Musanın onları məğlub
edəcəyindən qorxaraq ona təzyiq göstərmişdi. Bələm də Həzrət Musaya bəd dua
etmiş və ona qarşı həmin qövmə bəzi hiylələr öyrətmişdi. Allah-Təala isə onun bəd
duasını o qövmün əleyhinə çevirmiş və Bələmi cəzalandırmışdı)
Əgər Biz istəsəydik, onlarla (həmin
ayələrlə) onu ucaldardıq. Lakin o, dünyaya meyil etdi və öz nəfsinin arzularına
uydu. Onun halı bir köpəyin halına bənzəyir; üstünə cumsan da ləhləyər, qoyub
getsən də ləhləyər. Bu, ayələrimizi yalanlayan qövmün halıdır. Hadisələri
(onlara) nəql et ki, bəlkə, onlar düşünüb təfəkkür edərlər. (Əraf surəsi,
175-176)
İmam
Əli (ə) buyurub: Hər kəs dini camaatın ağzından öyrənsə, camaat onu dindən
xaric edər. Hər kəs dinini Kitab və sünnətdən götürsə, dağlar aradan getsə də,
o sabit qalar. (Vəsailuş-şiə, 27/132)
İmam
Səccad (ə) buyurub: Həqiqətən Allahın dininə naqis ağıllarla, batil rəylərlə, fəsadlı
qiyaslarla yetişmək olmaz. (Kəmaluddin, 1/324)
İmam
Baqir (ə) buyurub: Şərqə də getsəniz, qərbə də getsəniz, biz Əhli-Beytdən (ə)
başqa yerdə səhih elm tapa bilməzsiniz. (Kafi, 1/399)
Ona
görə də ilahi elmi ancaq Məsumlardan (ə) almaq lazımdır və ayağımızı onların
ayağının izinə qoyaraq hərəkət etməliyik. Onların inandığına inanmalı, onların
sözlərinə müxalif olan hər bir əqidədən uzaq durmalıyıq.
Çünki
Peyğəmbər (s) özündən bir şey deməzdi, nə desə vəhydən idi.
O, özündən bir şey danışmır. O vəhydən
başqa bir şey də demir. (Nəcm, 3-4)
Əhli-Beyt
(ə) də öz elmlərini Rəsulullahdan (s) irs alıblar.
İmam
Kazımın (ə) dövründə yaşayan fəqihlərdən olan Səmaə İmamdan (ə) soruşdu: "Hər
şey Quran və sünnətdəndir ya özünüzdən də nəsə deyirsiniz?" İmam Kazim (ə)
buyurdu: "Hamısı Allahın Kitabı və Peyğəmbərinin (s) sünnətindədir."
İmam
Baqir (ə) buyurub: Hər nə deyirəmsə məndən soruşun ki, Quranın harasındandır və
sizə o mövzu ilə bağlı ayəni deyim. (Ehticac, səh.176)
Bundan
başqa, Əhli-Beyt (ə) muhəddəsdirlər (qeybdən söz almaq) və qeybi ilhamlardan da
faydalanırlar. Məgər Allahın seçdiyi ilə adi insanlar bir ola bilərmi? Bütün bu
üstünlük və fəzilətlərinə görə ağlımız bizə hökm edir ki, Allahın dinini
Allahın seçdiyi şəxslərdən öyrənək və əqidəmizi səhih etiqad üzərində quraq.
İmam
Əli (ə) buyurub: Bizik nübuvvət ağacı və risalətin nazil olma yeri, mələklərin
get-gəl yeri, elm mədənləri və hikmət çeşmələri. (Nəhcül-Bəlağənin şərhi, ibn Əbil
Hədid c.7, səh.218)
Əhli-Beytdən
(ə) başqa yolla mərifət əldə etmək bu nemətə qarşı küfr etmək və özümüzə zülm
etməkdir. Çünki digərləri özləri hidayət olunublarmı ki, bizi də hidayət etsinlər?
Halbuki, onlar naqis bilikləri ilə zənnə və ehtimallara, Əhli-Beyt (ə) isə
ilahi möhkəm nəsslərə və qəti dəlillərə əsaslanır.
Allahı tanımağın ən
doğru yolu Allahın Özünü bizə tanıtmasıdır, bizim məhdud ağlımızın Ona doğru
yolu yoxdur. Allah da Özünü bizə vəhy və Əhli-Beytin (ə) müqəddəs kəlamları ilə
tanıdır. Çünki Sübhan olan Allahı ancaq hər cəhətdən pak şəxslər tanıda bilərlər
və məhz Əhli-Beyt (ə) ilahi elmin həqiqi əmanətdarları və doğru təbliğçiləridirlər.
Dini bu yoldan başqa yolla öyrənməyə çalışanlar isə tarixin də göstərdiyi kimi
doğru yoldan çıxmış, təhrif və azğınlıqlara səbəb olmuşlar. Allah bizləri bu
dünyada da, axirətdə də Əhli-Beytdən (ə) ayırmasın və tezliklə həqiqi maarifi
İmam Məhdinin (ə.f.) mübarək dilindən öyrənməyi nəsib etsin! Çünki məhz onda nə
itirdiyimizi başa düşəcəyik.